Preview

Agrarian Economics

Advanced search

Managing the private labels’ portfolio on the Belarussian market

Abstract

The article deals with their own brands Belarusian retailers. The private labels’ portfolio was analyzed. The key factors that have an impact on making a decision of creating a private labels’ portfolio and the recommendations were identified.

About the Authors

Elena Karpenka
Belarusian State University
Belarus


Valeri Karpenka
Belarusian State Agrarian Technical University
Belarus


Dmitriy Eschik
Belarusian State University
Belarus


References

1. Афанасьева, о. Разработка деятельности предприятия торговли / о. афанасьева. - м.: издательский дом «вильямс», 2016. - 156 с.

2. Кунаев, а. и. конкуренция в розничной торговле / а. и. кунаев. - 2-е изд. - м.: мкУ, 2016. - 245 с.

3. Индрис, м. Брендинг за 60 минут / м. индрис. - м.: Эксмо, 2016. - 252 с.

4. Третьяк, о. с. торговая политика предприятия / о. с. третьяк. - м.: вершина, 2017. - 224 с.

5. Крие, а. внутренняя торговля / а. крие. - м.: Прогресс, 2017. - 191 с.

6. Баскакова, о. в. Экономика организаций (предприятий) / о. в. Баскакова. - м.: Дашков и ко, 2016. - 132 с.

7. Аакер, Д. а. создание сильных брендов / Д. а. аакер. - м.: издательский дом гребенникова, 2017. - 340 с.

8. Барлоу, Дж. сервис, ориентированный на бренд. новое конкурентное преимущество / Дж. Барлоу. - м.: олимп-Бизнес, 2017. - 288 с.


Review

For citations:


Karpenka E., Karpenka V., Eschik D. Managing the private labels’ portfolio on the Belarussian market. Agrarian Economics. 2018;(5):22-27. (In Russ.)

Views: 182


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 1818-9806 (Print)